Læs mere om barselstræning

Læs mere om barselstræning

Kom i form under barsel

Kom i form under barsel

Vil du gerne tilbage til et aktivt liv, efter du har været gravid og født? Det kan være svært at finde den rigtige vej til at komme igang igen, både fordi der er mange velmenende råd derude, men også fordi det hele skal passe ind i dit nye gulds planer!

Det er derfor, jeg kommer til jer, når det passer jer. Det skal være nemt og overskueligt at komme igang med træning igen, og derudover skal der være plads til dit barn, som kan være med enten på armen, på gulvet eller sovende.

Da jeg var på barsel i Århus, var der mange tilbud om træning, men det var altid faste tidspunkter på bestemte lokationer. Min søn og jeg kunne aldrig få det til at passe, og så synes jeg, det var mange penge at bruge på noget, jeg havde svært ved at nå – så jeg gav op på tilbudende og tog sagen i egen hånd! Jeg brugte min viden om kroppen og fandt min vej tilbage i topform, og da min søn var 9 mdr. løb jeg et halvmarathon, og jeg var flyvende over, hvad kvindekroppen kan: gro et barn, føde et barn og komme tilbage i form.

Det satte tankerne igang hos mig, og jeg besluttede mig for at tilbyde effektiv og fleksibel træning til barslende mødre, for det skal være nemt og overskueligt at træne og være sund som mor, hvor mange andre ting fylder væsentligt mere 🙂

Barselstræning

Vores 8 ugers forløb inkluderer:

Vores 8 ugers forløb inkluderer:

  • 1*60 minutters træning i ugen ude hos jer (inde eller ude)

  • Fokus på at komme tilbage i form og få en stærk krop, der kan løfte og lege med dit barn

  • Kropsanalyse på vores vægt, måling ved start og slut, samt grundig gennemgang af denne

  • Ugentligt sundhedsfokus med fokus på holdbare og let implementerende råd om kost, væske og andet til forløbet

  • Træningsprogram der kan laves hjemme med baby

  • Lukket gruppe hvor der er plads til spørgsmål og gode råd

Pris: 1000 kr. (min. 4 deltagere)

Kontakt Michelle på Michelle@opfitness.dk eller ring på 23984591 for at høre mere.
Hvis i ønsker 2 træninger i ugen eller et andet antal træningsuger, så finder vi helt sikkert en løsning på det.

Om barselstræning

Om barselstræning

Ønsker du at komme i gang igen og få kroppen i form efter graviditet og fødsel? Med et 8 ugers forløb med Outdoor Power Fitness får du vejledning i, hvordan du kommer i gang med træning efter din graviditet og fødsel.

Du vil bl.a. få tjekket om dine mavemuskler er delte og få råd og vejledning til, hvordan du får styrket din core og bækken.

Efter graviditet og fødsel skal kroppen bruge tid på at finde tilbage til sig selv igen. Der skal arbejdes på at få kontakt dit de muskler, der har været belastet mest, såsom mave, ryg og bækkenbund, og også dem der har været overset den sidste tid, fx numsen.

Baby er med, enten som vægt, sovende eller tilskuer

Hvad får i ud af det?

* Du vil få mere energi energi i en hverdag med manglende søvn og overskud

* Råd og vejledning til en sundere kost på barsel

* Holdbare redskaber til dit liv med barn/børn, hvor overskuddet i perioder vil mangle

* Du vil hurtigere og nemmere finde tilbage til en krop, du kender

* Styrke og overskud til at løfte, lege og tumle med dit barn/børn

Udtalelser og resultater

Mødregruppe Nordjylland 2020

Vi i mødregruppen havde et kort træningsforløb med Michelle i august (presset ind imellem coronanedlukning og start på arbejde), men vi var virkelig glade for at komme i gang med træning igen og mærke vores nye mor-kroppe. Det var dejligt at snakke med Michelle om delte mavemuskler og flade numser – det er kun andre mødre, der rigtig forstår… ?

Desuden rigtig gode øvelser med god variation – nogle af de samme øvelser, men også noget forskelligt hver gang. Hårdt, men også plads til grin og bleskift.

Dejligt at vi kom igennem største delen af kroppen hver gang, når vi ikke har så meget tid som mødre. Dejligt at vi har kunnet have børnene med, når de har villet være med… Godt med hjemmeøvelser.

Vh R, C, L og vores tre skønne tøser

Mødregruppe Solbjerg 2019

Mødregruppe træningen med AJ bootcamp, er en rigtig god træning for mødre med både vågne og sovende børn.
Vi har trænet med Michelle i 12 uger, og Michelle er rigtig god til at tilpasse træningen efter hvilken form, vi individuelt er i. Hun hjælper gerne til med at trille med alle barnevogne og underholde ungerne, mens vi mødre sveder.

Træningen er tilpas hård, og man kan mærke, at man lever i dagene efter. En rigtig fed træning, som kommer hele kroppen igennem.
Fleksibilitet er helt klar den bedste beskrivelse af dette træningsforløb. Vi kan med kort varsel rykke træningen og lokationen, og Michelle indordner sig uden problemer.

Det fede ved AJ bootcampen træning er også, at vi kan være både inde og ude. Men vi har foretrukket udendørs træning i vores haver og carport, når regnen var der. Den friske luft er rigtig god til os i barselsboblen i disse mørke måneder.
Alt i alt, så har træningen med sin mødregruppe været rigtig sjov.

Personlig træning

På vores hold er vi max 25 personer, fordi vi ønsker at have fokus på dig og den rigtige træning. Vi ved dog, at der nogle gange skal sættes højere og individuelle mål. Så står du med særlige udfordringer både med dit helbred eller er tiden blot knap, så tag et kig på vores personlige træningsforløb.

Vi skræddersyr et forløb, der passer til dig og sparker dig i den rigtige retning.

Muligheder for personlig træning

VIRKSOMHEDStræning

VIRKSOMHEDS træning

Sidst, men ikke mindst, har vi stor erfaring med firmatræning.

Vi træner med virksomheder i alle størrelser i det øst- og nordjyske, hvor vi fremmer sundheden i virksomheden, mindsker sygefraværet og skaber gladere medarbejder med større energi.

Vi tilpasser træningsgange og varighed så det passer til jeres virksomhed!

Muligheder for virksomhedstræning